Elektrisch aangedreven auto’s – De echte waarheid over elektrische auto’s

Ik moet zeggen dat het ding dat me echt interesseerde in elektrisch aangedreven auto’s de Tesla Roadster was. Ik hou echt van auto’s en toen ik zag dat het versnelde, HOE SNEL? (0-60 mph in minder dan 4 seconden.) – het viel me zeker op. Sindsdien ben ik op zoek naar het perfecte elektrische transport voor mijn gezin en heb ik veel geleerd onderweg. Ik moet zeggen dat ik in het begin ZEER VERWARD, ZEER SNEL was toen ik probeerde te achterhalen over elektrische auto’s! Elektrische fietsen en elektrische scooters zijn allemaal geweldig … maar voor mij en de meeste andere mensen … is er niets te verslaan met de auto’s!

Maar toen ik dichterbij ging kijken, leken er van alles tegen elektrische auto’s te gaan. Zoals … er zijn veel geweldige sportwagens … maar ze zijn zo ongelooflijk duur voor wat ze geven – en je moet in de rij staan! OF … je zou er nog een kunnen krijgen die PLUG LELIJK is – maar hopelijk voel je je beter wetende dat je het milieu spaart! OF … oh wacht! Hier is een auto die je alles kan geven wat je nodig hebt … wil je er een? Sorry.

Ze zijn nog geen 12 jaar uit als we in de buurt komen om het te maken! EN … deze is ECHT GOEDKOOP … maar het doet niets speciaals zoals .. GA EEN HEUVEL OP en je hebt meestal nodig om hem ongeveer 10 keer per dag op te laden! Dus waar zijn de feiten in al deze sciencefiction en beloften? Dit is een deel van de “waarheid” die ik na al mijn onderzoek ontdekte over elektrisch aangedreven auto’s. Wat is een elektrische auto eigenlijk? Er zijn een paar verschillende soorten elektrische auto’s:

(NEV’s) of Low-Speed ​​Electric Vehicles (LSV’s) zijn elektrische auto’s met een relatief klein bereik (ongeveer 40 mijl) en een beperkte snelheid (wettelijk 25 mph in de VS). Dit soort auto zou worden gebruikt in steden waar je niet ver zou reizen, zoals in Londen, waar auto’s zoals de Reva G-wiz tot grote bloei zijn gekomen. Of het wordt gebruikt in resorts en buurten waar ze er meestal uitzien als een opgebouwde golfkar zoals de elektrische auto’s van de GEM e-serie. Er zijn elektrische auto’s zoals de Tesla Roadster of de Tango elektrische auto die zijn ontworpen om gelijke tred te houden met een normale benzine- / dieselauto.

Deze auto’s kunnen op snelwegen rijden en kunnen meestal vrij lange afstanden afleggen (100-200 mijl). Er zijn ook plug-in hybrides die niet volledig elektrisch zijn, maar dichtbij genoeg komen. Ze kunnen zowel via een stekker als door de motor worden opgeladen en kunnen alleen op elektriciteit reizen totdat hun (meestal kleine) batterijbereik opraakt.

Conversie van elektrische auto’s – Betere manier om geld en milieu te besparen

Als u overweegt de overstap te maken naar een elektrische auto, dan zijn er enkele zaken waarmee u rekening moet houden voordat u aan de slag gaat. Transformeren is een methode die zegt dat u geld kunt besparen en de ecologische voetafdruk kunt verkleinen. Er zijn echter enkele nadelen en voordelen van het ombouwen van een elektrische auto.

In plaats van een elektrisch of hybride voertuig te kopen, voeren sommige eigenaren een elektrische auto-ombouw uit, waarbij een door benzine gestimuleerde motor wordt omgezet in een elektrisch gestimuleerde. Conversies van elektrische auto’s zijn algemeen bekend als doe-het-zelf-projecten.

Er zijn voorgemonteerde kits of doe het helemaal zelf auto elektrische conversie instructie te koop. Over het algemeen worden alle niet-motoronderdelen van het voertuig niet gewijzigd – carrosserie, veiligheidsvoorzieningen, pauzes, enz.

Als u ervoor kiest uw auto om te bouwen naar elektrisch, heeft dit project enkele echte voordelen. In plaats van te tanken bij het benzinestation, kunt u uw auto aansluiten. Uw ecologische voetafdruk wordt welsprekend verkleind. Het conversieproces is natuurlijk gemakkelijk te doen met wat mechanische vaardigheden. Normaal gesproken kan dit proces minder dan $ 15.000 kosten en kan het u op de lange termijn gemakkelijk geld besparen.

De meeste mensen kunnen hun auto zelf ombouwen. Het resultaat van autoconversie hangt af van hoeveel de auto weegt en hoeveel batterijen u gebruikt. De auto opladen is niet zo duur. U hoeft alleen uw auto aan te sluiten om op te laden.

Omgebouwde elektrische auto’s kunnen van u overwegen de overstap te maken naar een elektrische auto, dan zijn er enkele zaken waar u rekening mee moet houden voordat u aan de slag gaat. Transformeren is een methode die zegt dat u geld kunt besparen en de ecologische voetafdruk kunt verkleinen. Er zijn echter enkele nadelen en voordelen van het ombouwen van een elektrische auto.

Hoeveel geld kunt u besparen door een elektrische auto te bezitten?

Uit een recent onderzoek is gebleken dat consumenten zich op de lange termijn meer bewust worden van het kostenefficiënte potentieel van de elektrische auto. Het is nu meer dan ooit duidelijk dat elektrische voertuigen in populariteit toenemen en bovendien in bewustzijn; hoewel er nog steeds een percentage van de doelgroep is die zich verzet tegen de aanschaf van groene voertuigen als gevolg van hun hogere prijskaartjes, verdienen elektrische auto’s langzaamaan hun status als kosteneffectief op lange termijn.

Vanwege de lage tankkosten en de vrijstelling van congestieheffingen, worden de elektrische voertuigen erkend als de laagste kosten op levensduurbasis, vergeleken met diesel- en hybride auto’s. De klanten beginnen daarom te vertrouwen op het economische kenmerk van de elektrische auto, ervan uitgaande dat het voertuig de extra kosten op lange termijn zal compenseren door minder brandstof, tijd, belastingen en verzekeringen.

Met de lancering van de Mitsubishi i-MiEV en de Peugeot iOn komt er binnenkort een nieuwe generatie volledig elektrisch aangedreven auto’s aan. Om erachter te komen hoeveel het zou kosten om met een elektrische auto te leven, bekijken we de kosten van het kilowattuur per karper, de prijzen en pakketten, de lopende kosten en de toekomstige autoverkoop.

Het eerste interessante aspect is de prijs van gas. Als de auto 30 mpg krijgt, kost het gas £ 1,84. De conclusie is dat de kosten om een ​​auto op gas te laten rijden £ 6,1 per mijl bedragen. Wat benzine betreft, gebruikt een hybride auto de energie van benzine met een efficiëntie van 25%, aangezien de meeste energie verloren gaat in autodynamica, motorverwarming en weerstand. Door het volledige potentieel van 100% te benutten, zou dezelfde auto tot 140 mijl op een gallon kunnen rijden, in plaats van slechts 30 mijl.

De batterij van een elektrische auto laadt en ontlaadt kilowattuur door gebruik te maken van een elektriciteitsnet met een capaciteit van 90%. De prestaties van de achterste motor zijn afhankelijk van de grootte en het vertaalt de elektriciteit in energie, ook met een capaciteit van 90%. Zowel de Peugeot iOn als de Mitsubishi i-MiEV werken met meer dan 80% mechanische energie, aangezien de auto de conversie van de hoeveelheid van een liter benzine in kilowattuur mogelijk maakt. Met een gemiddelde van 100 mijl, met een snelheid van 80 km / u, zijn de prestaties van de elektrische auto driemaal effectiever dan die van een auto op benzine.